Czy warto inwestować w gadżety reklamowe?

Inwestycja w gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe to ważna część marketingu każdej firmy. Przy ich pomocy budujemy swój pozytywny wizerunek, pokazujemy, że firma z szacunkiem podchodzi do swoich pracowników, obecnych i potencjalnych klientów.

Warto pamiętać, że marka musi być rozpoznawalna i zapadać w pamięć klientów. Temu służy chociażby logo i nazwa firmy – czyli elementy najchętniej wykorzystywane w komunikacji z klientami. Posiadanie w swojej firmie gadżetów reklamowych, z ciekawym nadrukiem chociażby taką metodą, jak flokowanie może tylko i wyłącznie pozytywnie wpłynąć na wizerunek przedsiębiorstwa – niezależnie od tego, w jakiej branży funkcjonuje. Flokowaniem kompleksowo zajmuje się firma https://www.alterflock.pl/.

Czym jest flock i flokowanie wybiórczo?


Flokowanie to bezpieczny i komfortowy proces technologiczny, który polega na nanoszeniu na przedmioty (wykonane ze szkła, tworzyw, drewna, tkanin, gumy) specjalnej warstwy ze strzyży tekstylnej. Tak zwana strzyża tekstylna to nic innego, jak włókno z tworzywa sztucznego pocięta na odcinki (o długości do 0,5 milimetra). Strzyżę nazywamy flockiem. Jak wygląda flokowanie wybiórczo? Na powierzchnię przedmiotu nanoszony jest klej, a następnie za pomocą urządzenie elektrostatycznego flock. Pole elektryczne sprawia, ze włókna flocku wbijają się w warstwę kleju. Tym sposobem powstaje trwały, praktyczny, estetyczny nadruk.

Czym są gadżety reklamowe wykonane metodą flocku?


Gadżety reklamowe wykonane przy pomocy flokowania, np. w Warszawie to chętnie wykorzystywana forma reklamy. Do gadżetów mogą należeć chociażby koszulki i inne ubrania, a także breloczki, długopisy, kubki termiczne, notesy czy kalendarze. Paleta możliwości jest ogromna. Gadżety reklamowe z nadrukiem metodą flokowania można bez problemu dopasować do własnych potrzeb – na podstawie indywidualnego projektu.

Zobacz także: https://superweb.com.pl/czym-jest-flokowanie/

Czy warto obdarować klienta gadżetami reklamowymi z nadrukiem metodą flocku?


Flockowanie znacząco wpływa na jakość nadruku, który powinien być trwały i estetyczny. Czy warto swoim klientom podarować gadżety reklamowe? Zdecydowanie tak, gdyż każda forma zachęcenia obecnego lub potencjalnego klienta chociażby do telefonu lub wejścia na naszą stronę internetową może przynieść realne efekty w postaci zakupów bądź skorzystania z usługi. Gadżety reklamowe budują pozytywną więź między firmą, a jej klientami. Ważne, aby proponowane gadżety reklamowe były trwałe, ciekawe, dobrze wykonane, estetyczne. Dzięki temu na pewno będą się podobać.