Gadżety reklamowe – trendy na 2021 rok

gadzety reklamowe

Wiele firm szkoleniowych pragnie pozostać na dłużej w świadomości swoich słuchaczy, a dobrze przemyślane akcesoria promocyjne skutecznie je w tym wspomagają. Warto zadbać, by taka forma marketingu była nie tylko efektowna, ale też wpisywała się w potrzeby i zainteresowania uczestników szkoleń.

Upominki reklamowe dla kobiet

Damska torebka pełna jest niewielkich rozmiarowo drobiazgów, które w kobiecych dłoniach zawsze znajdą swoje zastosowanie. Panie po owocnym szkoleniu będą oczekiwać więc pamiątki, która będzie przede wszystkim użyteczna, a jednocześnie niewielka, co pozwoli mieć ją zawsze pod ręką i użyć w razie potrzeby. Jeśli dodatkowo będzie estetycznie wykonana, to dodatkowy plus. Coraz więcej kobiet propaguje ideę ochrony środowiska, wykorzystując na co dzień nawet tanie gadżety reklamowe , a następnie oddaje je do recyklingu. Można więc połączyć reklamę z pożyteczną misją, proponując eko pamiątkę.

Oryginalne gadżety dla mężczyzn

Panowie natomiast coraz chętniej stawiają na różnorodność. Powszednie, doskonale znane gadżety reklamowe wywołują nierzadko pomruki niezadowolenia oraz nie zachęcają do ponownego skorzystania z usług danej firmy szkolącej. Jest to duży problem, gdyż wiele takich jednostek prowadzi spotkania cykliczne i stałe grono odbiorców jest im jak najbardziej niezbędne do ich przeprowadzenia. Organizator, stawiając na oryginalne gadżety, sprawia, że uczestnicy chętniej zjawią się na następnym szkoleniu i z niecierpliwością będą czekać na nowe artykuły reklamowe do ich kolekcji.

Tanie gadżety reklamowe – gdzie kupować?

Nikogo nie zaskoczy pogląd, że najwięcej inspiracji co do kwestii, gdzie można znaleźć efektowne, a jednocześnie oryginalne gadżety reklamowe, jest dostępne w internecie. Można tam łatwo zlokalizować mnóstwo artykułów, a nawet blogów tematycznych i porad na forach, które pomogą znaleźć produkt spełniający wszystkie oczekiwania zamawiającego. Nie każdy ma na to, oczywiście, czas, dlatego pomysły warto czerpać także z najbliższego otoczenia. Ich realizacja to już najmniejszy problem, bo wystarczy tylko znaleźć odpowiedniego dostawcę, najlepiej prowadzącego sprzedaż wysyłkową.

Upominki reklamowe to wręcz stały i oczekiwany element każdego rodzaju szkoleń, ale nie znaczy to, że ma on być nudny czy nieprzydatny. Wiele osób, uczestnicząc w szkoleniu, już na starcie ma wizję następnego naczynia z logo organizatora spotkania. Takie kubki reklamowe będą potem kurzyć się w domowej lub firmowej szafce albo, co gorsza, zostaną od razu wyrzucone. A wystarczy tylko odrobina obserwacji otoczenia, odwiedzenie kilku stron w internecie i poświęcenie chwili na znalezienie wykonawcy zamówienia, by przyjemnie zaskoczyć słuchaczy, a jednocześnie nie przepłacić za taką formę reklamy.