Gdzie można wykorzystywać potykacze reklamowe?

potykacz reklamowy

Ten artykuł poświęcony jest podstawowym zastosowaniom potykaczy reklamowych. Żebyś mógł dowiedzieć się nieco więcej o tych produktach, w pierwszej części tekstu wspominamy o podstawowych ich typach i krótko je omawiamy.

Potykacze reklamowe – podział produktów

A gdyby tak wystarczyło kilka sekund, żeby w świadomości klienta utrwaliła się nazwa twojej marki, a wokół niej powstały pozytywne skojarzenia? To jest możliwe, ale pod warunkiem, że reklama firmy zostanie wsparta narzędziami takimi jak potykacze reklamowe. Czym one są i co trzeba o nich wiedzieć?

Potykacze są rodzajami stojaków reklamowych. Można podzielić je na kilka wariantów:

  • potykacze typu A,

  • potykacze typu T

  • i potykacze kredowe.

Każdy z nich jest przeznaczony do prezentacji treści reklamowych i może być użytkowany wewnątrz oraz na zewnątrz budynków. Czym więc różnią się od siebie? Przede wszystkim wyglądem oraz dodatkowymi funkcjonalnościami. Na wygląd wpływa nie tylko konstrukcja, ale także zastosowane do produkcji materiały i styl. Z kolei rozszerzone funkcje obejmować mogą np. transportowanie potykacza reklamowego i możliwości jego ustawiania.

Ze względu na to, że te produkty występują w wielu wariantach, znalezienie idealnego typu dla swojej działalności nie stanowi problemu. Wybierając te narzędzia, warto jednak zwrócić uwagę również na miejsce, w którym będą one wykorzystywane.

Zastosowanie potykacza reklamowego

Przestrzeniami, w których potykacze reklamowe czują się naprawdę dobrze i mogą w pełni rozwijać swoje możliwości, są targi i konferencje branżowe. To właśnie podczas takich okazji i wydarzeń z kalendarza firmowego potrafią skutecznie przyciągnąć uwagę i zachęcić osoby przechodzące do bliższego poznania firmy. Ustawione w przemyślany sposób i wzbogacone angażującą treścią podkreślają także wizerunek marki i uzupełniają komunikaty wysyłane za pomocą pozostałych narzędzi reklamowych.

Targi i konferencje to jednak niejedyne miejsca stworzone dla potykaczy. W przypadku firm, których działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z klientami, potykacze sprawdzają się doskonale ustawione w przestrzeni miejskiej. Stojąc blisko wejścia do lokalu, zapraszają do jego odwiedzenia i skorzystania z konkretnej usługi oraz dokonania określonego zakupu. Im więcej serca uda się włożyć w przygotowanie treści widniejących na takich zewnętrznych potykaczach, tym wyższe szanse na zdobycie uwagi odbiorców.

Po zakończonym sezonie konferencji i targów i wtedy, gdy ze względu na warunki pogodowe wystawianie potykacza na zewnątrz nie ma sensu, można umieścić je w środku budynku. W siedzibach firm mogą one pełnić funkcję narzędzi służących do przekazywania ważnych dla pracowników informacji. Natomiast w lokalach usługowych zachęcać klientów do korzystania z ofert specjalnych czy zniżek dostępnych w określonych godzinach. Potykacze kredowe, na których ręcznie zapisuje się komunikaty, mogą także pomagać w budowaniu relacji.